Hi

Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada pembaca blog ini.

trip balik taiping

aku terkejut bila kawan aku kata dia nk blk pkl pkl 5pagi hari ni. aku dah terbayang2 kat mana aku nak sahur and solat subuh. x logik langsung laki ni... setelah agak lama aku argue dgn dia, dapat la aku lmbtkan sejam. pagi2 buta lagi dia and kawan dia terpacak kat depan blok aku. aduh... ngntuknya aku. terbayang2 katil 'empuk' kat dalam bilik aku tu. apa nk wat, raya setahun skali.
mula2 aku ingat aku sorang je ppuan sepanjang jalan nak balik taiping tu. tiba2 si A ni kata, dia dah ajak kawan kawan ppuan dia yg stdy kat uthm. ok la.. aku penumpang je, xkan nk bantah kot. dah ambk ppuan tu kat batu pahat, kereta 2 semakin sempit. barang dia, mak oii.. mcm dah x nk balik batu pahat dah. berimpit2 aku kat situ.
otw nk sampai kl, baru aku sedar, ppuan tu mcm ada affair je dgn si A ni. yg si B ni pulak, daripada tadi tdo kat sebelah aku. mulut dah tenganga2 dah. x senonoh betul la laki ni. tdo siap pakai sunnies lagi. haha..
sampai kat area klang, berhenti kat satu kedai moto ni. si A ni ada moto yg dia repair kat situ. wrna, x yah cakap la, hijau metallic. patut la dia punya helmet, glove, kasut n jacket warna hijau. aku pun tanya la hrga brng2 tu. helmet:RM470, jacket:RM200, kasut n glove: lupa nk tya. daripada situ, cuba la teka hrga moto tu sendiri. aku rasa mcm nk cepuk je dia ni. membazir sgt. x mampu aku nk trus tgk barang2 tu. sedekat kat ank2 yatim pun x pa.
sekarang ni aku tersekat kat klang, sebab ada lagi sorang kawan dia nk join balik skali. tp dia pun ada pa'el yg tersendiri. xpasal2 aku kena tgu kat sini sejam dah. dia nk hntr barang2 dia g sunway plk.. kalau la aku kenal bdak tu, mmg mati dia aku kerjakan. xtau dah nk ckp apa. aku pun trus bosan...

0 comments:

Post a Comment

Followers